28 ОКТЯБРЯ 2021 ГОДА, В ПРЕДДВЕРИИ ВЫСТАВКИ В ДЮССЕЛЬДОРФЕ, МЫ ВЗЯЛИ НЕБОЛЬШОЕ ИНТЕРВЬЮ У АНТОНА ВАН ДЕН БОСА — СОВЛАДЕЛЬЦА И ДИРЕКТОРА ВЕРФИ, СТРОЯЩЕЙ ЯХТЫ «ELLING».
ПЕРШЕ ЦЮ МОТОРНУ ЯХТУ АНОНСОВАНО У 2017 РОЦІ НА КАННСЬКОМУ БОТ-ШОУ. АДЖЕ ЇЇ ПОПЕРЕДНИЦЯ, 500-ТА МОДЕЛЬ, ЗА БАГАТЬМА ПАРАМЕТРАМИ ВИЯВИЛАСЯ НАСТІЛЬКИ УСПІШНОЮ (ЗА ШІСТЬ РОКІВ — ПОНАД 500 ПРОДАНИХ КОРПУСІВ!), ЩО ГРІХ БУЛО НЕ РОЗВИНУТИ ТАКЕ ДОСЯГНЕННЯ І НАДАЛІ. ОТОЖ ІНЖЕНЕРИ JEANNEAU ВКУПІ З КОМАНДОЮ GARRONI DESIGN «ЕВОЛЮЦІОНУВАЛИ» ВДАЛУ КОМПОНОВКУ, ВТІЛИВШИ У ТОМУ Ж КОРПУСІ НАЙБІЛЬШ ОЧІКУВАНІ ПРИХИЛЬНИКАМИ ВОДНОГО ВІДПОЧИНКУ НОВАЦІЇ.
...АБО Ж PTAK WARSAW EXPO – ГОСТИННО ЗУСТРІЧАЛА ВІДВІДУВАЧІВ МІЖНАРОДНА ЯХТОВО-СПОРТИВНА ВИСТАВКА, ЯКА ВІДБУЛАСЯ У ПОЛЬЩІ З П’ЯТОГО ПО СЬОМЕ ЛИСТОПАДА ЦЬОГО РОКУ.
на яхт-фестивалі у Каннах
При одном лишь названии – Galeon – у знатоков этой линейки моторных лодок разгораются глаза.
ПРАКТИЧНО В КОЖНОМУ ЕКІПАЖИ ХОЧА Б РАЗ ВИНИКАЛИ ДИСКУСІЇ НА ЦЮ ТЕМУ, ЧОМУ ЕКІПАЖ ФРАНЦУЗІВ, А ПРАПОР НА ЯХТІ ТУРЕЦЬКИЙ? ЧИ МОЖНА НА ЧАРТЕРНІЙ ЯХТИ ВИВІСИТИ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРАПОР ЕКІПАЖУ І ДЕ САМЕ? ЧИ МОЖНА ПІДНЯТИ РОМАНТИЧНИЙ ПІРАТСЬКИЙ ПРАПОР? НАСПРАВДІ ІСНУЮТЬ ПРОСТІ І ЧІТКІ ПРАВІЛА, ЯКІ ПОТРІБНО ЗНАТИ.
ПОСЛЕ ТОГО, КАК ВЕЛИКОБРИТАНИЯ ПЕРЕСТАЛА БЫТЬ СТРАНОЙ-УЧАСТНИЦЕЙ ЕС, РЕГИСТРАЦИЯ ЯХТЫ ПОД ЕЕ ФЛАГОМ, В ПОНИМАНИИ ЕС И ЕГО ТАМОЖЕННОГО ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВА, СТАЛА «НЕЕВРОПЕЙСКОЙ». СЛЕДОВАТЕЛЬНО, РЕГИСТРАЦИЯ ПРОГУЛОЧНЫХ ЯХТ ПОД ФЛАГОМ ВЕЛИКОБРИТАНИИ МОЖЕТ РАССМАТРИВАТЬСЯ ВЛАДЕЛЬЦАМИ, КОТОРЫЕ ПЛАНИРУЮТ ЭКСПЛУАТАЦИЮ ЯХТ НА ТЕРРИТОРИИ ЕС В ТАМОЖЕННОМ РЕЖИМЕ ВРЕМЕННОГО ВВОЗА. В ЭТОЙ ЗАМЕТКЕ МЫ РАССМОТРИМ СПЕЦИФИКУ РЕГИСТРАЦИИ ПРОГУЛОЧНЫХ ЯХТ ПОД ФЛАГОМ ВЕЛИКОБРИТАНИИ.
СУЧАСНЕ ЖИТТЯ ПЛИНЕ ВСЕ ШВИДШЕ, ВСЕ МЕНШЕ ЧАСУ ВІДВОДИТЬ ВОНО НАМ НА ПОВНОЦІННИЙ ВІДПОЧИНОК, ВСЕ РІДШЕ ВЛАСНИКИ КАТЕРІВ ВИКОРИСТОВУЮТЬ ЗА ПРЯМИМ ПРИЗНАЧЕННЯМ КАЮТИ. ТИМ ВАГОМІШІ ВІДКРИТІ КОКПІТИ, ТИМ БАЖАНІША ЇХ ЄМНІСТЬ У ТЕПЛИЙ ДЕНЬ, ТИМ ПОТРІБНІШІ ЇХ РОЗЛОГІ ДИВАНИ І ПРОСТОРІ СОЛЯРІЇ
КОМПАКТНИЙ «СІМЕЙНИК», 10-МЕТРОВИЙ УНІВЕРСАЛ (ДЕННИЙ ВІДПОЧИНОК, РИБАЛКА, ЕКСКУРСІЇ…) И ФЛАЙБРИДЖНА МОТОРНА ЯХТА (КОМФОРТ І ПРЕСТИЖ) - ЧУДОВИЙ ВИБІР ЦЬОГО РОКУ. ДЛЯ РІЗНИХ АКВАТОРІЙ, ПОТРЕБ, УПОДОБАНЬ ТА ФІНАНСОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ. СПІЛЬНЕ ДЛЯ НИХ - РЕПУТАЦІЯ ДОБРОТНИХ НОРВЕЗЬКИХ ПРОЕКТІВ В ЯКІСНОМУ ПОЛЬСЬКОМУ ВИКОНАННІ.
ЗВУЧИТЬ ЗАНАДТО «РЕКЛАМНО», АЛЕ ЦЕ ФАКТ! ПАТЕНТ НА УНІКАЛЬНИЙ МЕХАНІЗМ ЗА МІЖНАРОДНИМИ ПРАВИЛАМИ ДІЄ ВСЬОГО 10 РОКІВ. ПІСЛЯ ЧОГО ЙОГО МОЖНА КОПІЮВАТИ АБСОЛЮТНО ЗАКОННО. ЩО КИТАЙЦІ І РОБЛЯТЬ: ЇХ «ПІДВІСНИКИ» — ЦЕ КРАЩІ МОДЕЛІ TOHATSU, YAMAHA І MERCURY МИНУЛИХ РОКІВ. ПРИЧОМУ, БАГАТО З ЦИХ МОДЕЛЕЙ УСЕ ІЩЕ У ВИРОБНИЦТВІ — КОНСТРУКЦІЇ НАСТІЛЬКИ ВДАЛІ, ЩО НЕМАЄ РЕЗОНУ МІНЯТИ. В РЕЗУЛЬТАТІ ПАРАЛЕЛЬНО ПРОДАЮТЬСЯ І ВОНИ, І ЇХ КИТАЙСЬКІ КОПІЇ. А БІЛЬШІСТЬ ЗАПЧАСТИН ПІДХОДЯТЬ ДО ОБОХ ВЕРСІЙ.
Попасть на свою яхту в эпоху глобального карантина — настоящая проблема. И мы хорошо понимаем настроение яхтсменов, которые говорят: «яхта стоит, я запланировал отдых, а добраться на лодку не могу».
Ещё с дохристовой эпохи животные на судне были вполне обычным явлением: собираясь в плавание, тогдашние мореходы загоняли на палубу столько коз и кур, чтоб на весь поход хватило мяса гребцам — холодильников-то тогда не было. Ну, а корабельные коты-собаки — те и вовсе «шли» за полноценных матросов: надо ж было кому-то вылавливать крыс, унюхивать близкий берег, ластиться к ноге усталого моряка... (да простят меня все женщины земли, коих и поныне не всяк капитан на борту жалует, будучи в плену дремучих суеверий!)
Попасть на свою яхту в эпоху глобального карантина — настоящая проблема. И мы хорошо понимаем настроение яхтсменов, которые говорят: «яхта стоит, я запланировал отдых, а добраться на лодку не могу».
Попасть на свою яхту в эпоху глобального карантина — настоящая проблема. И мы хорошо понимаем настроение яхтсменов, которые говорят: «яхта стоит, я запланировал отдых, а добраться на лодку не могу».
При оформлении страхового покрытия для яхт, interlegal сотрудничает с европейской группой компаний marine services group, которая, среди прочего, имеет многолетний опыт в сфере морского страхования. Наши партнеры подготовили руководство для владельцев яхт по принятию мер при возникновении происшествия с прогулочной яхтой, выдержки из которого мы приводим ниже.
При одном лишь названии – Galeon – у знатоков этой линейки моторных лодок разгораются глаза.