Права на човен, яхту, катер Океанские яхты Elling

Prestige 420 Fly & S

#Prestige #Огляд

Французи оновили свій найменший Prestige. І мова не лише про осучаснення екстер‘єру (“фейсліфтінг”) — яхту всерйоз перепланували. “Майстер-каюта” збільшилася разюче, так що не один власник попередньої модифікації позаздрить.

Втім, “виросли” не лише хазяйські апартаменти, а й уся яхта. У довжину — на 44 см, в ширину — на 13. Помітно збільшена площа вікон надбудови — у салоні стало світліше. І зовнішній вигляд тепер модерновіший — за цим пильнують “фірмові” дизайнери, сеньори Гарроні (батько і син).

Зайдемо звично, з корми. Тут панує купальна платформа — дійсно широченна, французи запевняють — “найбільша в класі”. Доповнена гідравлічним підйомником, вона здатна “працювати” пляжем або підйомником дінгі (до 150 кг). А поруч — ляда здоровенного рундука для, приміром, SeaBob. Причому, доступ до цього рундука також зверху — з кокпіта, що і зручно, і безпечно, коли ним на хитавиці користуються. Іще один люк у транці захищає розетку берегового живлення, що збереже електричний роз‘єм від корозії (вічна проблема). Там же конектори для води. А іще тут може бути Beach Club Galley — розлогий транцевий гриль, щоб готувати прямо біля водички (періодично купаючись).

У просторому кокпіті Prestige 420 Fly — м‘який кутовий диван. Тут під руками інтегровані підстаканники, а тиковий стіл можна опустити і створити лежанку (приміром, щоб засинати під зірками — романтика!). Фрагмент диванної подушки прибирається, звільняючи прохід з кокпіта прямо на гідравлічний трап-сходню.

Шикарний солярій на носовій палубі: три секції з підйомними половинами (щоб створити шезлонг). Сюди веде широкий зручний прохід по правому борту. Для економії простору в салоні лівий прохід — вузький (тільки кранці розвісити).

Флайбридж змінився дуже мало, проте і на попередній моделі він був розумно спланованим: поділ на дві функціональні зони (обідню в кормі та для відпочинку справа від водія), повноцінний вет-бар (гриль, мийка, холодильник), зверху — складний тентовий біміні. Солярій тепер легко переформатовується на пару шезлонгів або пару сидінь обличчям по ходу. А замість тентового біміні можна замовити охайний пластиковий “хард-топ”. Пост стернового зміщений вліво, з нього чудово контролюється як лівий борт (при швартовці лагом), так і корма (для середземноморської швартовки). Функціонал — як і на основному посту, включно з джойстиком і великими універсальними моніторами.

Та зайдемо в салон. Тут багато чого змінилось. “Фішка” попередньої моделі — окремий вхід у каюту власника, як на старших Prestige. Так, приватність усім на заздрість, але якою ціною?! Трап “з‘їдав” чималий об‘єм, якого на 13-метровій яхті і так небагато. Отож, на оновленому Prestige 420 Fly від трапа відмовились, а зекономлений об’єм додали до камбуза — тепер він став значно ергономічнішим. Головні об’єми і “готувальна” техніка — зліва, а біля правого борту — холодильник (113 л + морозилка 17 л) в тумбі. В опціях — великий “стоячий” холодильник, якщо компактного мало.

Кают-компанія в центральній частині салону також добавила об’єму. І отримала другий диван — біля правого борту (раніше тут була лише тумба з телевізором). Тобто, можна запросити більше гостей, усім місця вистачить. Опціональний електропідйомник столу дозволить за пару десятків секунд перетворити диван на двоспальне гостьове ліжко. Під сидінням стернового — невеликий бар (в опціях — охолоджувач вина).

Але “родзинка” нового Prestige 420 Fly — як і обіцяли, під палубою. Трап зліва від стернового поста веде у дві каюти: VIP у носі та “оунерську” на міделі. І якщо перша не надто змінилась (хоча її подвійне ліжко стало довшим), то апартаменти власника тепер від борту до борту (знову-таки, окремий трап не “краде” об’єм), ще й у довжину каюта зросла. Якщо раніше тут поміщались лише ліжко і шафи, то нова модель збагатилась тумбами з ящиками (один з яких — трюмо), зручними підходами до ліжка (200 х 165 см) з обох боків… І взагалі відчуття, наче ти на Prestige 460.

Приватність також чудова: між каютами розташовані туалетні кімнати (з душами і дизайнерською сантехнікою). Їх дві, по одній на каюту. Але якщо власник точно знає, що мандруватиме в основному з дружиною і лише іноді прийматиме гостей, то можна скористатись іншим плануванням: замість одної з туалетних кімнат — об’ємна шафа для одягу і пральна машина в тумбі. Загалом у каютах світло, просторо і по-домашньому затишно, як це намагаються робити французи.

Інженери подбали і про оптимальну центровку, застосувавши пару Cummins з V-конфігурацією вального приводу. Для капітана нічого не змінилось: у нього під руками вже звичний джойстик, що дає змогу з легкістю швартуватись навіть у тісній марині. Випробувачі відзначають чудову маневреність судна. А вали — гарантія малих кренів на маневрах, що лише плюс, коли на борту жінки і діти.

Стандартна версія — 2 дизелі по 380 к.с. А кому мало — замовляйте 2 х 425 к.с., тоді яхта зможе розігнатись до 31-32 вузлів.

Залишилось згадати про виконання Prestige 420 S. Ця яхта швидша, остійніша і її силует завше потішить око естета. Флайбриджа у неї немає, зате є величезний люк з електроприводом, а це дозволить у погожий день відкрити третину салона — що кому важливіше.

За матеріалами офіційного дилера.