Права на човен, яхту, катер Океанские яхты Elling

Elling E6 Highline — у будь-які океани!

Elling E6 Highline – отличная океанская яхта

— Ми знаємо, що портфель замовлень верфі на 2021-2022 роки заповнено. На що може розраховувати потенційний клієнт в Дюссельдорфі?

Антон в. д. Бос: Справді, практично усі човни на найближчі два роки викуплено. Ми можемо поставити іще один Elling E6 у першій половині 2023 року та кілька яхт Elling E4 у 2023-му. Можливо, ще один наприкінці 2022-го…

Elling E6 Highline – отличная океанская яхта
Elling E6 Highline – отличная океанская яхта

— Чи нарощуєте ви обсяги виробництва, аби задовольняти зростаючий попит на яхти, особливо — на Elling E6?

Антон в. д. Бос: Звичайно, ми розширюємо виробництво. Однак головна проблема — це висококваліфіковані кадри. Ми почали готувати фахівців у себе на верфі, і сподіваємося вирішити цю проблему найближчим часом.

— Скільки суден ви можете випускати за рік?

Антон в. д. Бос: зараз — три яхти Elling E6, і до восьми — Elling E4. 2023 року вже сподіваємося випускати чотири Elling E6 і до десяти Elling E4.

— Чому ж так повільно нарощується виробництво, коли маєте підвищений попит?

Антон в. д. Бос: Виробництво насправді нарощується, навіть коли кількість яхт не збільшується… Адже з кожним роком човни стають технологічно складнішими: усе більше різноманітного обладнання, електроніки, опцій і т.д. Клієнт замовляє все більш складні та укомплектовані яхти — це навіть за середніми цінами видно. Так, за останні три роки середня ціна яхти збільшилася на 20-25% — і це тільки за рахунок обладнання, електроніки, опцій і т.п.! Плюс щорічні 4-5% до ціни за рахунок інфляції… А загалом обороти нашої верфі й справді зростають (кінець інтерв’ю).

Elling E6 Highline – отличная океанская яхта
Elling E6 Highline – отличная океанская яхта
Elling E6 Highline – отличная океанская яхта

На тепер яхти Elling можна позиціонувати як одні з найбезпечніших серійних яхт у світі: їх діаграми статичної стійкості зовсім позбавлені кута завалу, тобто — повертаються на рівний кіль при будь-якому(!) кренуванні. У них також виключно міцний та ударостійкий корпус, вражаюче економічна витрата пального, а ще — другий, абсолютно автономний ходовий дизель. Також «Елінги» мають незвично високу, як для неглісуючих суден, максимальну швидкість (не менше 20 вузлів) і величезний, якщо порівнювати з глісуючими човнами, запасом ходу. Недарма усі моделі верфі (навіть найменша Elling E3) згідно загальноприйнятої сертифікації відповідають класу А, тобто Ocean — необмежений район плавання. І насправді: яхти Elling перетинають океани, зустрічаючись ген-ген як далеко від матінки-Європи — в Америці, Африці, Азії і навіть в Австралії. Тому і флагманська Elling E6 позиціонується насамперед як супер-яхта кругосвітнього класу, оскільки всі її характеристики виправдовують таку можливість.

Для підтвердження викладеного вище давайте коротко «освіжимо в пам’яті» основні параметри, а також ходові та інші якості цієї круїзної моделі.

Elling E6 Highline – отличная океанская яхта

ПОЧНЕМО З КОРПУСУ.

Довжина Elling E6 Highline складає 19,8 м (65 футів), ширина — 5,3 метра. Достатні розміри, аби члени екіпажу навіть у тривалій подорожі відчували себе на борту вільно, а тому не конфліктували через дрібниці… Разом з тим, будучи ледь коротшою 20 м, така яхта у походах заощадить її власнику чималу суму грошей, оскільки нижче 20-метрової планки податки, зберігання, страховка та інші витрати на судно коштують помітно дешевше.

Армований твароном (Twaron-Kevlar) склопластиковий корпус, володіючи чудовою загальною міцністю, забезпечує відмінну ударостійкість у будь-якій точці конструкції. Такий корпус — основа безпечного плавання в відкритому морі. При цьому вага його вийшла на 30-40% меншою від сталевого, що дозволило досягти напівглісуючих режимів руху.

Рубку Elling E6 вінчають жорсткий навіс над входом та елегантна радарна арка з симетрично розташованими парою супутникових антен (або щогла з однією такою антеною). Приміщення кают-компанії знаходиться на одному рівні з кокпітом — вкупі з розсувними дверима в корму це розширило простір, надавши яхті відкритого, “середземноморського” вигляду.

Подвійне скління ходової рубки захистить від зайвих тепловтрат. Замість флайбриджа — зсувний жорсткий дах із пневмоущільненням: для впуску сонця й свіжого повітря прямо всередину кают-компанії. Відсутність флайбриджу засмучує, проте це єдиний спосіб кардинально знизити аеродинамічний опір судна і парусність, а отже — його масу та висоту центру тяжіння. До речі, з 2023 року верф може запропонувати яхту Elling E6 і з флайбриджем — за спеціальним замовленням. Втім, ми не вважаємо флайбриджний Elling E6 гарною ідеєю…

У моторному відділенні Elling E6 Highline встановлено два двигуни: головний і допоміжний (він же — аварійний).

900-сильний Volvo Penta D13 розганяє яхту до 20 з гаком вузлів, що дає достатній резерв для активної безпеки. Однак найекономнішу витрату пального, звичайно ж, маємо при водовитісному режимі плавання: при дев’ятивузловому ході — усього 20 л на годину!

75-сильний Volvo Penta D2-75 — з власними пусковими акумуляторами та паливним баком — знаходиться у окремому відсіку. Забезпечуючи максимум сім вузлів ходу, цей двигун використовується переважно як аварійний, а ще — для повільного тролінгу або руху по мілководді.

Наявність двох надійних двигунів, у поєднанні з їх економічністю й великим запасом пального, забезпечують яхті при швидкості 8 вузлів запас ходу не менше 3200 миль. Носовий та кормовий підрулюючі пристрої (на гідроприводі) дуже спрощують керування яхтою.

Приміщення кают-компанії візуально поділено на дві зони: гостьову та пост управління човном. Вишукані елементи інтер’єру — виключно з матеріалів вищої якості та обробки. Меблі виконано із червоного махагоні та (або) шпону американської вишні, лакованих до глянсового чи напівглянсового блиску (то — на вибір замовника).

В першій зоні знаходиться камбуз з індукційною плитою, мікрохвильовою піччю, посудомийною машиною, витяжкою, холодильником і морозильником. Великий обідній стіл — фіксований, хоча як опція може монтуватися з регулюванням опори: для трансформації в іще одне спальне місце (хоча таких і без того достатньо, всім є де зручно розміститися).

Щодо поста управління: навіть у стандартному виконанні той оснащено двома чартплоттерами, радаром, автопілотом, АІС, дистанційним керуванням автопілотом…

У нижньому салоні погляд одразу зупиняється на кавовому столику праворуч. У нього приємний «секрет»: при натисканні кнопки столик піднімається — можна розкрити стільницю й отримати біля дивану великий зручний стіл.

Під палубою Elling E6 Highline облаштовано три каюти. У кормовій частині судна — «майстер-каюта». З двоспальним king-size ліжком, великою підвісною та чотирма трохи меншими шафами, із дзеркалами й полицями; є і робочий «куточок»… Прямо з каюти маємо вхід до окремих ванни з туалетом, раковиною та душем. Інтер’єр простий та приємний. Розміщена у носовій частині VIP-каюта також «озброєна» двоспальною King-size, макіяжним чи комп’ютерним столиком, книжковою полицею, великою шафою. Третя, «гостьова каюта» — з парою односпальних ліжок в два яруси та люком у машинне відділення. Висота стель у всіх приміщеннях — не менше 1,95 м.

Машинне відділення захищене від житлових приміщень товстою восьмишаровою звукоізоляцією, завдяки чому навіть на повній швидкості (20 вузлів) шумність у салоні не перевищує 70 дБ.

Пожежна безпека судна забезпечена наявністю у всіх приміщеннях fire-сигналізації, а також чотирма ручними вогнегасниками та автоматичною системою гасіння (машинне відділення). А два автоматичні трюмні насоси із сигналізацією надходження води гарантують швидке осушення корпусу у разі водотічності (пробоїна, порушення герметичності систем тощо).

Elling E6 Highline — ідеальний “сплав” сучасної розкішної яхти зі всепогодним та надійним судном далекого плавання. Ця круїзна яхта дає можливість її власнику побувати із сім’єю та друзями практично в будь-якій точці світу.

Юрій ГРИМАЛЬСЬКИЙ

motorsailingyachts.com.ua

  • Joy casino зеркало 27.01.2022
    Спасибо за такую информацию.