Права на човен, яхту, катер Океанские яхты Elling

Galeon 800 Fly – як маркер успіху польських суднобудівників

Galeon 800 Fly – як маркер успіху польських суднобудівників

Дякуючи сміливому дизайну Тоні Кастро, новий флагман вийшов максимально містким і водночас приємним для ока: повний крутий ніс, вельми похиле лобове скло та навскісні лінії бічних елементів, які перш за все є силовим каркасом рубки, беззаперечно вказують на спортивний характер яхти, а заокруглені форми надбудови й лаконічні борти флайбриджу елегантно приховують його кормову «пузатість»…

Силові та структурні елементи верхньої палуби виконано з надміцного вуглецевого волокна, що дозволило помітно збільшити її «житлову» площу. Тож, окрім звичних на такого розміру яхтах чотирьох лежанок-соляріїв (які одразу за лобовим склом), шестимісного дивану з двома ажурними столиками, барної стойки з усим супутнім начинням та двокрісельного рульового посту (справа), на флайбриджі 800-ї маємо іще й шикарну восьмимісну софу на всю корму (також із двома столами у центрі). А на додачу, поміж вищезгаданих півкруглих диванів, — реальну джакузі з блакитною морською водою!
Основна палуба — основне місцеперебування гостей під час активного відпочинку. На 800-й це, перш за все, досить довгаста й витончено засклена рубка («кают-компанія», по-морському) та частково прикрита флайбриджем кормова частина — кокпіт. Просторе й світле приміщення рубки функціонально і зорово ділиться на три зони: кермування, харчування і відпочинку. Перша незвичайна тим, що справа від крісла стернового (яке встановлено, до речі, майже на осьовій лінії судна) розташувалася півкругла «кавова» софа — затишне місце для двох-трьох співрозмовників чи то любителів спостерігати вперед… Середня зона — стіл на вісім персон (лівий борт) та кухонна секція справа: холодильна й морозильна камери, плита, духовка, кавоварка, мікрохвильова піч і т.д. Все камбузне обладнання — суто електричне, живиться воно від 27-кіловатного електрогенератора Onan, який у звукоізольованому моторному відділенні. Кормова зона відпочинку — це, насамперед, місткий диван з двома столиками і відкидний екран «плазми» напроти, також — барна стойка з відповідними атрибутами, «денний туалет» у піддрабинному закапелку…

Galeon 800 Fly – як маркер успіху польських суднобудівників

Вельми високий підволок вкупі з чудовим засклінням рубки неначе надають їй додаткового простору. А слайдерні двері в кокпіт, з його шикарним восьмимісним диваном навколо дерев’яного квадратного столу, лише доповнюють це відчуття: відкриті в ясну погоду, вони зорово об’єднують кокпіт із приміщенням рубки в одну велику кают-компанію, витриману в єдиному художньому стилі.

Нижня палуба пропонує мешканцям яхти чотири комфортні каюти. Усі — з душем-туалетом в окремих кабінах, кожна з яких оснащена також трюмо з рукомийником, макіяжним столиком, ілюмінатором чи ві- кном денного світла… Звісно, туалетна кімната власника габаритніша від звичайної гостьової, проте за зручністю вони практично однакові. Усі однаково тішать погляд бездоганним смаком і якістю виготовлення, виблискуючи стильно вставленими поміж компонентів інтер’єру сталевими елементами.

VIP-каюту розміщено в носі. Від інших двох гостьових вона відрізняється не стільки зручністю перебування всередині, а тільки більшою загальною площею і габаритами гардеробу, а ще — такого ж розміру, як і в майстер-каюті, двоспальним ліжком, яке так само розташовано по центру каюти.

Ну, а наймана команда матиме зручну каюту в кормі, вхід куди «таємно» зроблено позад кормових диванів. Там для штатних двох чоловік облаштовано два ліжка, міні-гардероб, туалетний відсік з душем, невеличкий кухонний стіл… Прямо звідти передбачено і вхід у машинне відділення, де окрім пари ходових дизелів (MAN чи MTU; потужністю від 1650 до 1920 к.с.) також розміщено й усі інші системи життєдіяльності судна — починаючи від агрегатів очистки води і закінчуючи системою автоматичного пожежогасіння.

Мушу хоча б мимохідь нагадати і про носовий/кормовий трастери, тикові настили на всих проходах та палубах (звісно, виключ- но з натурального дерева), днищеву декора- тивну ілюмінацію… Усе це й багато чого іншого — зазвичай у стандартній комплектації судна. Втім, список штатного устаткування настільки великий, що наводити його тут зовсім недоречно. Тож віднедавна верф лише рекомендує, а замовник тепер сам узгоджує перелік бажаного ним обладнання, а також стиль і конкретні елементи меблів чи декоративного оздоблення судна. Головне — аби власне яхта була йому до смаку!

До речі, в Україну вказану модель можна замовити, починаючи із літа 2023-го…

Galeon 800 Fly
Galeon 800 Fly
Galeon 800 Fly
Galeon 800 Fly

Galeon 800 Fly
Довжина корпуса , м 23,68
Довжина габаритна, м 23,35
Ширина, габаритна, м 5,80
Осадка, м 1,30
*Дедвейт, т 59,14
*Ємність паливних танків, т 2×2,75
*Ємність водяних танків, т 1,8
Максимальна кількість гостей 18
Екіпаж 2
Рік випуску 2021

* індивідуальні для кожної конкретної моделі показники, які узгоджуються в процесі конкретного замовлення яхти.

За матеріалами
www.galeonboats.com.ua