Права на човен, яхту, катер Океанские яхты Elling

Prestige 520 Fly – як приклад вдалої еволюції

Prestige 520 Fly

Вперше цю моторну яхту анонсовано у 2017 році на каннському бот-шоу. Адже її попередниця, 500-та модель, за багатьма параметрами виявилася настільки успішною (за шість років — понад 500 проданих корпусів!), що гріх було не розвинути таке досягнення і надалі. Отож інженери jeanneau вкупі з командою garroni design «еволюціонували» вдалу компоновку, втіливши у тому ж корпусі найбільш очікувані прихильниками водного відпочинку новації.

Це, зокрема, і вакуумна формовка (корпус став міцнішим і жорсткішим), і дещо потужніші рушії (IPS- 650 замість IPS-600), і просто королівський солярій на носовій палубі, і дуже світлий салон, і більш насичене цінними породами дерева умеблювання, і гідравлічна купальна платформа, і максимальна приватність каюти власника (з окремим входом)… Еt cetera

Та насамперед — це «XXL Flybridge»! В його кормі — оточений шестимісним диваном стаціонарний тіковий стіл на солідних опорах, чудове місце для спілкування з фужерами в руках. Тут же можна і м‘ясо засмажити — поруч чималий електрогриль, холодильник і мийка. А справа від посту управління — солярій. Його підголовники піднімаються з обох сторін так, що можна розлягтись в шезлонгах як обличчам вперед (на ходу), так і назад (на стоянці). Все це прикрито від палючого літнього сонця тентом біміні, або пластиковим хард-топом, що добавляє і без того динамічному силуету яхти візуальної агресивності.

Prestige 520 Fly

Носовий солярій — також XXL розміру, 2х2 м! Його матраци також конвертуються в шезлонги, а верхня частина прикривається суцільним козирьком, що добавляє затишку і приватності. Звідси в корму ведуть широкі зручні проходи.

Уже згадана гідравлічна кормова платформа (з тіковим покриттям) — це чудовий пляж, який можна занурити на комфортну глибину. При цьому автоматично «розкладається» трап з тіковими сходами для виходу на борт. На платформі можна тримати гідроцикл, чи невелику моторку-дінгі. Втім, передбачений і солідного розміру гараж для моторки покрупніше — відкидаємо транцеву кришку і скочуємо човен по роликах у воду. Альтернатива гаражу — кормова каюта капітана, з односпальним ліжком, туалетом і шафками.

Піднімаємось у чималенький кокпіт з Г-диваном і опціональним тіковим столом. Вся площа прикрита козирьком флайбріджа, для подовження сезону передбачене щільне тентування, а для жарких широт — опціональна ролерна штора на електроприводі.

Внутрішні об’єми 520-ї на 7% більші від аналогічних у її попередниці. Начебто й небагато, проте дозволило дещо підняти підволок у салоні — «баскетболісти», певно, вже не так дратуватимуться. Та й камбузна барна стойка тут більш ергономічно обладнана, хоча в ціло- му бортова кухня майже ідентична тій, що на 500-й мо- делі. Передбачені об‘єми для посудомийної машини та льодогенератора.

Слайдерні двері відкривають широченний прохід, візуально об‘єднуючи простір салону з кокпітом. Кают-компанія — традиційний дерев‘яний розкладний стіл, оточений м‘якими диванами. Навпроти — додатковий Г-диванчик біля дверей на бортовий прохід. А іще на стоянці — сюрприз! — електропривід зсуває спинку подвійного капітанського крісла вперед, утворюючи два додаткових сидіння кают-компанії. Високе панорамне засклення — гарантія світла в салоні навіть в похмуру погоду.

Prestige 520 Fly

Підпалубні приміщення розташовано так само, як і в попередній моделі: на яхті три каюти і два туалети. Гості спочивають в носовій частині. VIP-каюта обладнана шикарним двоспальним ліжком, яке за потреби «розсувається» на два односпальні. (Мушу зауважити: носові обводи корпусу 520-ї дещо повніші, ніж у материнської моделі, тому VIP-каюта на 520-й трохи ширша і в цілому більша за об’ємом). В туалетну кімнату (з чималою душовою кабіною) — «персональний» вхід. Друга гостьова каюта — по лівому борту. Тут також ліжка можна зсунути докупи, або розсунути — максимально комфортно в будь якому разі.

А в майстер-каюту веде окремий вхід з салону — віртуози дизайну Гарроні гарантують власникові неабияку приватність. Ці апартаменти займають всю ширину на міделі яхти, в центрі — звісно, king-size ліжко, зліва — диванчик вздовж вікна і шафа-гардероб, справа — окрема туалетна кімната з душовою кабіною. Всі каюти оснащені прямим і «фоновим» LED-освітленням, продумане і кондиціювання повітря.

Обидва пости керування судном обладнані парою мультифункціональних 12” моніторів, джойстиками IPS і носової «підрульки» — капітану забезпечений повний контроль усіх параметрів судна і легке керування навіть в тісній марині. Додатковий пост управління — в кокпіті, де в ніші встановлені джойстики, для точної «середземноморської» швар- товки.

На вибір власника — пара Volvo Penta по 440 к.с. (з IPS-600), або по 480 к.с. (з IPS-650). З першими яхта розганяється до максимальних 25 вузлів і 19 круїзних, а з другими — відповідно, до 26 і 22 вузлів.

Prestige 520 Fly

Наостанок — дещо про моторну яхту в цілому.

На відміну від 500-ї моделі при формовці Prestige 520 застосовується значно передовіший метод формовки (інфузія), тому при тій же міцності корпус човна став легшим і водночас жорсткішим. Також розробники яхти приділили особливу увагу її екстер’єру:

використавши на 50% більше скла, колектив Garroni Design надав їй більш сучасного «хайтек» вигляду. Заодно і приміщення стали іще світлішими. Словом, не дивно, що цю модель оцінили і професіонали ринку: в 2018-му яхта отримала нагороду Best of Boat International.

P.S. Ви напевне знаєте, що купити популярну модель яхти перед сезоном — наївна мрія, вас майже напевне запишуть в чергу на рік (а то і два). Проте прямо зараз у офіційного дистриб’ютора Prestige в Україні є «козирний туз в рукаві»: передзамовлений на 2022-й рік Prestige 520. Гріх не скористатись такою нагодою!

Prestige 520 Fly
Довжина габаритна , м 16,10
Довжина корпуса , м 14,5
Ширина, корпусу, м 5,6
Осадка максимальна, м 1,05
Масса нетто, кг 14 100
Об’єм бака для води ,л 2×318
Об’єм паливного бака, л 2х650
Водовитіснення, кг 14 100
Кількість кают 3+1
Пасажиромісткість 14
Пасажиромісткість 14
Спальних місць 6+1
Двигуни
(макс. потужність) VOLOVO 2xIPS 650 D6(2×480л.с.)
Максимальна швидкість, 26 вузлів
Круїзна швидкість 26 вузлів
Запас ходу (круїзна шв.) 210 миль
CE категорія B-12/C-14
Дизайн JP Concepts/Garroni Design/Prestige Engineering Dpt

Підготував Богдан ПАРФЕНЮК

  • Вавада 21.05.2022
    Хорошая информация спасибо.
  • Анатолий 15.05.2022
    Все расписано довольно подробно. А я на этом сайте зарабатываю https://work-on-kwork.ru/ . Каждый найдет ту категорию, в которой он специалист.
  • vavada сегодня 12.05.2022
    Большое мерси за предоставленную информацию.
  • Джойказино сайт 03.03.2022
    Большое спасибо за информацию..
  • казино х 16.02.2022
    Спасибочки за достоверную информацию..