Висновки:
1) Двигун недорогий (еквівалент 530$), легкий і компактний (для автомобіліста — мрія);
2) Два рибалки з снастями на невеликому човнику (жорсткому, чи надувному) можуть сміливо розраховувати на крейсерський хід 8-9 км/год без дозаправки у “радіусі польоту” до 5-6 км;
3) Parsun TС3.6 BMS підходить і вітрильним яхтам “дніпровського калібру” (6-8 м), в першу чергу для швартовок і на випадок штилю. В “плюсах” — компактність, легкість і зручність управління, в “мінусах” — неможливість підключити зовнішній бак (тобто, не для маршових переходів);
4) Комплект “Parsun TС3.6 BMS + Parsun 300” можна розглядати як швидкісний для неважкого дорослого без суттєвої поклажі (“вискочити” увечорі з спінінгом на годинку).;
5) Цей же комплект (човен-двигун) — справжня знахідка, як “перший човен” вашого сина: недорогий, неважкий, економічний, при цьому швидкий! І відносно безпечний у випадках, коли новачок зробить різкий віраж, чи забуде одягнути “кілл-корд”;
6) І іще: протягом річної експлуатації Parsun TС3.6 BMS так і не дав жодної нагоди запідозрити його в ненадійності, чи нестабільності. Повага до цього “китайця” особисто у мене виросла.