Компанія «Гранд Марін» – виробник високоякісних надувних човнів із жорстким дном – входить до 10-ки найбільших світових виробників RIB-ів. Понад 95% своєї продукції експортує в країни ЄС, а також у США, Канаду й Австралію.
Компанія «Гранд Марін» – виробник високоякісних надувних човнів із жорстким дном – входить до 10-ки найбільших світових виробників RIB-ів. Понад 95% своєї продукції експортує в країни ЄС, а також у США, Канаду й Австралію.
У «Гранд Марін» поєднались традиції, інновації та найвищі стандарти якості виробництва й матеріалів. Постійне вдосконалення і поповнення модельного ряду – один з найбільш об’єктивних показників розвитку виробника.
До сезону 2017 року компанія випустила 5 новинок, серед яких – Grand Golden Line G580, особлива модель преміум-сегмента. Вона має свої привабливості: динамічна контурна форма човна з широкими лініями, сучасна стильна консоль керування, подвійне місце для пілота і пасажира, збільшений об’єм кокпіта й рундуків.
Цей човен ідеально збалансований між двома нашими бестселерами, G500 та G650, і є їх «золотою серединою».
Традиційно особлива увага надана ергономіці, оптимальному співвідношенню конструкції човна та комфортному розміщенню великої кількості пасажирів на борту – до 12 чоловік.
Golden Line G580 поєднала відмінні мореплавні якості з відповідним рівнем остійності та вантажопідйомності. Цього вдалося досягнути завдяки застосуванню інноваційних технологій: ідеальній геометрії корпусу та балонів, високій кілеватості днища типу глибокого-V, ефектним обводам і продуманій конструкції човна в цілому.
Надувний балон човна складається з 5-ти секцій і оснащений двома клапанами автоматичного аварійного скидання надлишкового тиску, аби захистити балони від пошкоджень через сильне нагрівання на сонці. Балон виготовляється з ПВХ, щільністю тканини 1400 г / кв.м. із гарантією служби понад 10 років. Або з матеріалу Hypalon Orca французького виробництва, що має підвищену стійкість до зношення, з експлуатаційним терміном до 30 років. Hypalon стійкий до впливу сонячних ультрафіолетових променів, жорстких погодних умов, хімічних речовин та нафтопродуктів.
Склопластиковий корпус та балони човна мають широку палітру кольорів, оббивку сидінь можна замовити в різних поєднаннях, включаючи двоколірні, для надання кожному човну унікальності й неповторного стилю. Базове забарвлення від виробника – балони світло сірого кольору у поєднанні з білим склопластиком.
Відповідність класу «преміум» надають ретельно продумані та виконані деталі: ідеальні шви надувної частини практично непомітні, пластикові закінцівки, що завершують балон, висувні кнаги, петлі та ручки кришок рундуків, кріплення леєрів, елементів дистанційного керування двигуном у підпалубних тунелях.
У стандартну комплектацію традиційно входить склопластикова носова якірна накладка з антиковзаючою поверхнею, що дозволяє зручно стати на якір, підняти його з води за допомогою роульса і зафіксувати на висувну кнагу. При перпендикулярному швартуванні по накладці зручно заходити і виходити з човна. У нічний час на ньому працюють навігаційні вогні – червоний і зелений.
Одна з особливостей човна – широкий кокпіт. У носовій частині його розміщений об’ємний рундук для зберігання мокрих речей, якоря, якірної линви та рятувальних жилетів. Рундук має м’яке комфортне сидіння для однієї дорослої людини або двох дітей. Доповнивши сидіння спеціальною вставкою (сандеком), робимо комфортний лежак для відпочинку та прийняття сонячних ванн. Ще одне призначення цієї універсальної вставки – столик на ніжці, який кріпиться у спеціальному заглибленні в палубі. Його можна легко встановити та розмістити компанію з 2-4 чоловік.
Піклуючись про комфорт пасажирів, у цьому ж місці ми передбачили підстаканники. Оббивка всіх сидінь виконана зі спеціальної тканини Silvertex Vinyl (опціонально), що швидко сохне та легко очищається. Тканина представлена в широкій палітрі кольорів. Опціональні носові релінги надають додаткової стрімкості силуету човна, вони більш зручні, ніж стандартні ручки.
Кокпіт самовідливний: вода легко відводиться через два великих шпігати у кормовій частині кокпіту, а далі за борт – через транець по трубах з безповоротними клапанами, що не дозволяють воді повернутись тим же шляхом.
У центральній частині човна особлива увага приділена ергономічної кермовій консолі. Кермова стійка виконана в агресивному спортивному стилі, з кутом відхилення для зручного положення ніг пілота. Рундук у носовій частині консолі слугує сидінням для двох пасажирів.
Незважаючи на свої значні розміри, кермова стійка виглядає дуже гармонійно. Помірно високий профіль тонованого скла створює пілоту й пасажиру відмінний захист від вітру. Поручень із нержавіючої сталі по периметру скла – функціональний: він слугує додатковою опорою на швидкості та ручками ліворуч і праворуч від стійки. Асиметричне кермо дає змогу легко керувати цим човном. Додатково можна замінити механічну систему кермування на гідравлічну.
Зліва від керма знаходяться 5 морських вимикачів із запобіжниками: горн, навігаційні вогні, топовий вогонь, трюмна помпа, що працює в автоматичному і примусовому режимах, та душ.
На приладовій панелі можна розмістити тахометр, спідометр, 8-дюймовий картплоттер і аудіомагнітолу. Телефон та інші дрібні речі знайдуть місце у невеличкому рундуку із замком у правій частині консолі. Також на горизонтальній площині кермової стійки розташована пара підстаканників.
Подвійне крісло стернового – елегантного і злегка футуристичного дизайну. Сидіння пілота і пасажира можуть регулюватися окремо (за допомогою системи flip-up), що дозволяє змінювати положення сидячи або стоячи за кермом.
У задній частині пасажирської стійки розташований рундук із вбудованими підстаканниками – для зберігання продуктів та напоїв.
Навпроти кормового дивана розміщені 2 вертикальні ручки, за які зручно триматися пасажирам при активному катанні.
Grand G580 має силову навігаційну арку, на якій, окрім горна й топового вогню, розташований буксирувальний гак для кріплення фалу лижника або вейкбордиста.
Конструкція арки з легкістю витримає буксирування водного снаряда загальною масою 140 кг.
Як і у всіх човнах компанії Grand, у моделі G580 достатньо рундуків для зберігання речей та аксесуарів. Радикальні зміни кормової частини човна дозволили значно збільшити об’єм кормового рундука до 1 куб.м., де поміститься спортивний інвентар: водні лижі, вейкборд тощо.
З боків від кормового дивана та у нижню частину кермової консолі можна вмонтувати потужну акустичну систему. У кормі передбачені спеціальні відсіки для швартувальних кінців. Склопластикові кормові платформи стильні й функціональні. У лівій частині розміщені телескопічні сходинки для зручного підйому з води.
Антиковзаюче покриття підлоги – SeaDek – не тільки зробить експлуатацію човна більш комфортною та затишною, але й додасть ефектного вигляду. Та найперше – воно зручне і безпечне.
Триарочний сонцезахисний тент Bimini дозволить тривалий час перебувати у човні навіть під палючим сонцем, при цьому тент не заважає розвивати швидкість до 60-ти км/год. Кріпиться «біміні» до балонів та навігаційної арки, легко встановлюється, складається, а також демонтується.
У кормовому відсіку вбудовано бак на 50 л для прісної води, з душовою лійкою (опція). Велика перевага – малошумність човна, що особливо корисно для занять рибалкою.
Увесь спектр оригінального та якісного обладнання – в руках професіоналів!
Човен Grand Golden Line G580 ідеально підходить для активного відпочинку на воді! Компанія «Германтон», яка є офіційним дистриб’ютором виробника, разом з дилерською мережею по всій Україні підтримує заводську гарантію фірми Grand Marine. Ми здійснюємо повну підготовку перед продажем та подальше комплексне обслуговування човнів Grand Marine.
Човен може бути укомплектований мотором від 100 до 150 кінських сил. Для випробування нової моделі ми встановили на транці максимальний 4-тактний 150-сильний підвісний човновий двигун Yamaha. З ним вдалося розвинути швидкість 90 км/год – це з двома пасажирами на борту та на три чверті заповненим баком палива; з багажем (200 кг) та шістьма пасажирами – 80 км/год.
За інформацією від компанії “Германтон”.