ПОЧНЕМО З КОРПУСУ.
Довжина Elling E6 Highline складає 19,8 м (65 футів), ширина — 5,3 метра. Достатні розміри, аби члени екіпажу навіть у тривалій подорожі відчували себе на борту вільно, а тому не конфліктували через дрібниці… Разом з тим, будучи ледь коротшою 20 м, така яхта у походах заощадить її власнику чималу суму грошей, оскільки нижче 20-метрової планки податки, зберігання, страховка та інші витрати на судно коштують помітно дешевше.
Армований твароном (Twaron-Kevlar) склопластиковий корпус, володіючи чудовою загальною міцністю, забезпечує відмінну ударостійкість у будь-якій точці конструкції. Такий корпус — основа безпечного плавання в відкритому морі. При цьому вага його вийшла на 30-40% меншою від сталевого, що дозволило досягти напівглісуючих режимів руху.
Рубку Elling E6 вінчають жорсткий навіс над входом та елегантна радарна арка з симетрично розташованими парою супутникових антен (або щогла з однією такою антеною). Приміщення кают-компанії знаходиться на одному рівні з кокпітом — вкупі з розсувними дверима в корму це розширило простір, надавши яхті відкритого, “середземноморського” вигляду.
Подвійне скління ходової рубки захистить від зайвих тепловтрат. Замість флайбриджа — зсувний жорсткий дах із пневмоущільненням: для впуску сонця й свіжого повітря прямо всередину кают-компанії. Відсутність флайбриджу засмучує, проте це єдиний спосіб кардинально знизити аеродинамічний опір судна і парусність, а отже — його масу та висоту центру тяжіння. До речі, з 2023 року верф може запропонувати яхту Elling E6 і з флайбриджем — за спеціальним замовленням. Втім, ми не вважаємо флайбриджний Elling E6 гарною ідеєю…
У моторному відділенні Elling E6 Highline встановлено два двигуни: головний і допоміжний (він же — аварійний).
900-сильний Volvo Penta D13 розганяє яхту до 20 з гаком вузлів, що дає достатній резерв для активної безпеки. Однак найекономнішу витрату пального, звичайно ж, маємо при водовитісному режимі плавання: при дев’ятивузловому ході — усього 20 л на годину!
75-сильний Volvo Penta D2-75 — з власними пусковими акумуляторами та паливним баком — знаходиться у окремому відсіку. Забезпечуючи максимум сім вузлів ходу, цей двигун використовується переважно як аварійний, а ще — для повільного тролінгу або руху по мілководді.
Наявність двох надійних двигунів, у поєднанні з їх економічністю й великим запасом пального, забезпечують яхті при швидкості 8 вузлів запас ходу не менше 3200 миль. Носовий та кормовий підрулюючі пристрої (на гідроприводі) дуже спрощують керування яхтою.