Висновки:
1) Двигун недорогий (еквівалент 530$), легкий і компактний (для автомобіліста — мрія);
2) Два рибалки з снастями на невеликому човнику (жорсткому, чи надувному) можуть сміливо розраховувати на крейсерський хід 8-9 км/год без дозаправки у «радіусі польоту» до 5-6 км;
3) Parsun TС3.6 BMS підходить і вітрильним яхтам «дніпровського калібру» (6-8 м), в першу чергу для швартовок і на випадок штилю. В «плюсах» — компактність, легкість і зручність управління, в «мінусах» — неможливість підключити зовнішній бак (тобто, не для маршових переходів);
4) Комплект «Parsun TС3.6 BMS + Parsun 300» можна розглядати як швидкісний для неважкого дорослого без суттєвої поклажі («вискочити» увечорі з спінінгом на годинку).;
5) Цей же комплект (човен-двигун) — справжня знахідка, як «перший човен» вашого сина: недорогий, неважкий, економічний, при цьому швидкий! І відносно безпечний у випадках, коли новачок зробить різкий віраж, чи забуде одягнути «кілл-корд»;
6) І іще: протягом річної експлуатації Parsun TС3.6 BMS так і не дав жодної нагоди запідозрити його в ненадійності, чи нестабільності. Повага до цього «китайця» особисто у мене виросла.