Права на човен, яхту, катер Океанские яхты Elling

Круїзні катамарани Nautitech

Круизные катамараны Nautitech

Любителі чартерного водного відпочинку напевно знайомі з парусно-моторними яхтами від BAVARIA YACHTBAU GMBH. По-німецьки прагматичні та добротні, більшість моделей цієї верфі позбавлені мегарозкішних інтер’єрів, сліпучого лоску і шикарного вбрання спальних кают, якими так пишаються багатопалубні елітні «довгоміри» деяких знаних суднобудівників. Непоказні та цілком звичайні на вигляд, човни від BAVARIA, тим не менше, всередині оснащені усіма тими аксесуарами, котрими, як тепер прийнято, має бути оснащений всякий сімейний круїзер. За що вони найстільки і популярні не лише unter den leuten («серед ‘’простих’’ людей»), а й взагалі.

 

Проте аскетичні і вельми екстремальні в минулому вітрильні катамарани, які вважалися колись «вотчиною» суто професійних яхтсменів-гонщиків, нині значно втратили в своїй енергоозброєності через місткі населені поплавки і максимально просторі, у повний зріст, центральні кают-компанії. Ось ці новітні катамаран-круїзери і почали активно витісняти кільові човни на чартерному «фронті». От чому Bavaria Yachts, традиційний виробник лише однокорпусних яхт, в 2014 році, розширюючи свою лінійку моделей і водночас прагнучи не відставати від колег-конкурентів, й придбала визнаного виробника круїзних катамаранів — французьку верф Nautitech.

 

Верф Nautitech (рік заснування — 1994-й) знаходиться у Рошфорі, що на західному узбережжі Франції. Відпочатку вона будувала лише вітрильні круїзні катамарани довжиною 12…16 м, з трьома або чотирма каютами. Після злиття з Bavaria Yachts французи звично роблять ті ж корпуси і ходову оснастку, але усі столярні деталі інтер’єру тепер готовими приходять з німецького Гебельштадту… Співпрацюючи ось таким чином, обидві верфі на тепер «породили» три нові моделі (40, 46 і 54 футів). Більше того: на Дюссельдорфське бот-шоу 2018 німецько-французький тандем привіз і свій перший моторний катамаран — Nautitech 47 Power. Відтепер в модельному ряду компанії значиться п’ять човнів у двох коротких лінійках:
 

Круизные катамараны Nautitech

Коротко — про останню із прийдешніх на ринок моделей, Bavaria Nautitech 46 Fly.
 

Цей вітрильний круїзер — проект відомого Марка Ломбара. Маестро тут так делікатно об’єднав рубку з флайбріджем, що збоку катамаран нітрохи не втрачає у витонченості форм і пропорцій. А все — завдяки значній похилості переднього засклення рубки, що плавно переходить в її дах, а потім — і безпосередньо у флайбрідж, кормова частина якого, підстрахована ажурними, проте міцними стійками, прикриває увесь кокпіт від палючого сонця. Єдине, що бувалому яхтсмену може «різати око» — дещо підвищена установка гіку, ніж можна було… Ну, та це й зрозуміло: безпека на круїзері — понад усе!
 

«Дорога» на флайбрідж — по некрутому короткому трапу, який на міделі лівого борту. Втім, головне, що виділяє цей катамаран з-посеред «однокласників» — великий стіл у кают-компанії, з диванами по периметру — де зручно і сидіти, і лежати, і спілкуватися водночас хоч усій команді. Крісло рульового тут обладнано рухомою спинкою, штурвальне колесо зміщено до лівого борту. (Зауважимо: власник яхти може вибирати, одне кермо буде в нього чи два. Причому, навіть якщо спочатку замовлено катамаран із одним кермом, а потім передумали — друге пришлють без проблем). Для стернового також доступний невеликий хард-топ…

 

Більшість шкотових проводок спрямовано до верхнього рульового посту, який оснащено комплектом електролебідок Lewmar та стопорами Spinlock (причому шкоти генуї заведено на лебідки з обох боків посту). «Автоматичний» стаксель спрощує лавіровку, на фіксованому бушприті можна ставити «Код Зеро» чи асиметричний спінакер.

 

В носовій частині яхти, перед рубкою — широкий U-подібний диван зі спинками, який при потребі швидко трансформується у такий собі просторий шезлонг, що укладається поверх бакової сітки. В кормі (на транці) — штатна система балок для підйому і перевезення дінгі.

 

Чартерна версія катамарану чотирикаютна: у кожному з корпусів — по два двомісні спальні приміщення, з роздільними туалетами, але загальної душовою кабіною між ними. Трикаютна (приватна версія) відрізняється від чартерної лише тим, що один з поплавців — то єдина велика каюта власника. (За його бажанням, до речі, можна обумовити з верф’ю, які іще на човні мають бути приміщення: міні-офіс, наприклад, чи їдальня на всю кают-компанію…)

 

Салон і кормова палуба — на одному рівні. Тому, відсунувши вбік слайдерні двері, отримуємо спільний з кокпітом простір. Вельми корисна для теплих літніх вечорів опція, яка приємно доповнена вбудованою у підволоки світлодіодною ілюмінацією.
 
Стіл в кокпіті — на заздрість «однокласникам»: за ним поміститься вся «компанія»!

 

А щодо комфорту в салоні — окрім навігаційного і камбузного столів, холодильника, гриля та іншого корисного начиння там є, звичайно, і м’які дивани зі спинкою, причому один з них трансформується в ліжко…
 
P.S.
 
В якості опції Bavaria Nautitech 46 Fly може бути оснащена електрогенератором Cummins, клімат-контролем усіх приміщень… Втім, ніякі описи «на папері» не передають і частки тих відчуттів польоту та щастя, які охоплюють на борту «летячої» під вітрилами яхти. Чи не так?!

 

За матеріалами сайту msy.com.ua
Фото від NAUTITECH CATAMARANS