Права на човен, яхту, катер Океанские яхты Elling

Fiart 33&43 Seawalker

Fiart 33&43 Seawalker

Говорить власник 30-футовика: «На покупці экспрес-круїзера наполягла дружина — мовляв, «як же без каюти?!» Але ми в цю каюту майже не заходимо, весь час проводимо в кокпіті! На відпочинку ж хочеться бути ближче до природи…»

Не знаю, чи дійсно життя зараз таке, чи ми стали занадто примхливими, але — факт: все рідше на катерах мандруємо (відповідно, ночуємо), все частіше виходимо лише «на деньок». «Ми» — не лише українці, це світова тенденція.

«Відчули» її і виробники. Найбільш далекоглядні з яких зразу відреагували: почали створювати катери і яхти, що дозволяють «витиснути» максимальний кайф навіть з короткої прогулянки. Причому, мова не про дрібні боурайдери, яких на ринку завше вистачало, а про все солідніші за розмірами і люксовістю судна, на борт яких не соромно запросити велику компанію, чи ділового партнера. В авангарді нового тренду прогнозовано опинились хронічні новатори — італійці. Серед яких особливе місце посідає верф Fiart, два чудових проекти якої ми і розглянемо.

Fiart 33&43 Seawalker

Та спершу — про саму компанію. Все почалось із зухвалого «виклику» суднобудівній галузі свого часу: першого в Європі склопластикового моторного човна. Трапилось це в далекому 1960-му, сміливим новатором був морський інженер і ентузіаст Руджеріо Ді Луджо, а своєму творінню він дав ім‘я «Кончіта». Саме гучний успіх скромного 3,6-метрового човника і став початком історії виробництва «Fabbriche Italiane per l’Applicazione di Resine Termoindurenti» — так банально розшифровується абревіатура Fiart. Сьогоднішня верф до цих пір знаходиться там, де відформували першу «Кончіту» — в курортному містечку Поццуолі під Неаполем. Але зараз це високотехнологічне виробництво, що займає 50 тис. кв.м. Тут створили повний суднобудівний цикл — від дизайнерських офісів до тест-басейнів. Звідси виходять у світ усі 8 моделей Fiart — від 33 до 60 футів завдовжки. У бренда — заслужена репутація якісного будівника і, звісно (це ж Італія!), всі моделі ультра-модернові за архітектурою, та вишукані за дизайном інтер‘єрів. Першою розглянемо «наймолодшу».

Fiart 33&43 Seawalker
Fiart 33&43 Seawalker

FIART 33 SEAWALKER

Варто глянути (хоча б на відео) як стильний 10-метровий Fiart 33 летить по поверхні хвиль! Пара стандартних Volvo Penta (2 х 220 к.с.) розганяє його до цілком пристойних 37 вузлів, а в опціях є і потужніші, 260-сильні. Судно безперечно драйвове і це його перший великий «плюс». Тим більше, що пульт управління — ніби із значно більшої яхти, де вертикаль класичних «циферблатів» доповнена великими сучасними десплеями на просторій консолі. Плюс стильна капітанська «фура» — і відчуття, що під тобою як мінімум «Коста Конкордія»! А поруч, на зручному сидінні — твоя дама, що пишається своїм капітаном… До речі, сидіння можуть слугувати і опорою для «стоячого» управління, що зручніше на значній хвилі.

Fiart 33&43 Seawalker

Та ось катер в красивій бухті, відданий якір — ідемо на корму, в пасажирський кокпіт. Тут — пара розлогих диванів, дуже зручних для спілкування. Натиснута кнопка — і електропривод піднімає здоровенний обідній стіл з відкидними боковинами. А після обіду цей стіл опускається до рівня диванів і — насолоджуйтесь суцільною лежанкою королівського розміру 2,7х1,6 м! Від палючого сонця прикриє легкий тентовий біміні, що інтегрований в опціональний Т-топ (за нього варто доплатити, дійсно практична опція).

М‘ясо на обід приготують тут же, на грилі розлогого вет-бару (для італійця повноцінне і смачне харчування — це святе). Для купання — широка (3,2 м) транцева платформа і, звісно, інтегрований в корпус прісний душ. А на носі, куди ведуть зручні палубні проходи — стаціонарний солярій 1,8х1,8 м. Його також можна прикрити ролетним тентом — середземноморське сонечко в обід нещадне.

За компоновкою цей катер — денний круїзер, тобто, основні зручності у нього в кокпіті і на палубі, де розміститься до 10 осіб. Але двомпарам романтиків (чи сімейству з двома дітьми) гарантований і нічний комфорт. За дверима в консолі — вхід в салон, що простягся в ніс V-подібним диваном (вночі тут ліжко 2х2 м). Навпроти повноцінно оснащеної ізольованої вбиральні може бути звичний тут камбуз, а може бути іще один диван — що власник вибере. Дитяча «каюта» — під кокпітом, де розмістили подвійний матрац (1,9х1,4 м). Інтер‘єр — лаконічний, разомз тимстильний і практичний. Світлі зашивки роблять приміщення візуально просторішими, світлодіодні стрічки створюють приємну атмосферу увечорі, настрою додає хороша музика (акустичні системи інстальовані і в кокпіті, і під палубою)… Звісно, поєднання кольорів в інтер‘єрі і екстер‘єрі — на вибір власника, з «палітри» гармонійних варіантів.

А тепер знову про силову установку: вона може бути не лише стаціонарна, але і «підвісна»! Так, італійці передбачили і цю компоновку для бажаючих — у «підвісників» є свої «плюси». Хоча і «мінуси є»: приміром, катер позбудеться більшої частини шикарної купальної платформи.

Втім, байдуже які двигуни, важливо інше: в теплий літній день такому катеру на Дніпрі (приміром) ціни не буде. Але якщо власнику потрібне судно морехідніше, або на більшу компанію, тоді італійці запропонують…

Fiart 33&43 Seawalker
Fiart 33&43 Seawalker

FIART 43 SEAWALKER

Концепт судна аналогічний 33- й моделі: просторі кокпіт і палуба, драйвовість на ходу. Але «зайві» 2,5 м довжини корпуса забезпечили не лише більший об‘єм, але і варіативність компоновки (в першу чергу — на палубі).

Отже, в кормі кокпіта — П-диван, доповнений столом на електропідйомнику. Але замість цього може бути постійна лежанка (як на старших моторних яхтах), висока подушка якої при потребі відокремлює диван-сидіння. Між лежанкою і вет-баром може стояти іще один опціональний диван. І пара зйомних столиків. Щиро кажучи, у майбутніх власників цього судна непростий вибір — кожен з цих «гарнітурів» має свої переваги і недоліки…

В будь-якому разі над кокпітом можна натягнути тент біміні. І солярій на носі також прикривається тентом при потребі. Солярій тут явно більший, з додатковим сидінням у носі.

Однозначно шикарніше обставлені каюти. В носі — апартаменти власника, з великим стаціонарним двоспальним ліжком. А також робочим (чи манікюрним) столиком і тумбою для одягу. Гостьова каюта — під кокпітом, тут уже два окремих ліжка і більше шафок для персональних речей. «Виросла» і вбиральня, де тепер розлогіше установлена дизайнерська сантехніка.

Словом, це вже повноцінна (за розмірами) моторна яхта, просторіша і статусніша. При цьому — простіша у маневруванні: стаціонарні приводи IPS дають можливість доукомплектуватись «джойстиком», настільки зручним в тісній марині.

 

Два чудових денних круїзера, по-італійськи стильних і дуже зручних для денних компанійських прогулянок. Різної ємності і статусності. На різні потреби і «гаманці». Але обидва по-своєму логічних і практичних, при цьому стильних і люксових.

За матеріалами офіційного дилера в Україні — компанії Marine Trade.

Фото надані верф’ю Fiart

  • Lamar 04.06.2021
    Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it. Look advanced to far added agreeable from you! However, how can we communicate? Also visit my site - situs daftar judi slot online
  • Antonio 04.06.2021
    Thanks , I've recently been searching for info about this topic for a while and yours is the best I've found out so far. But, what in regards to the conclusion? Are you certain concerning the supply? my blog - best delta 8 gummies - https://www.seattleweekly.com/marketplace/best-delta-8-thc-gummies-in-2021-top-3-brands-review/ -
  • Mikayla 04.06.2021
    Hi there very nice site!! Guy .. Beautiful .. Amazing .. I will bookmark your website and take the feeds additionally? I'm satisfied to search out so many useful information right here in the publish, we'd like develop more strategies on this regard, thank you for sharing. . . . . . my blog - Best Delta 8 THC Gummies (Aretha)
  • Hilton 03.06.2021
    Thank you for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts and I will be waiting for your next write ups thank you once again. my homepage; delta 8 gummies near me (https://www.sfexaminer.com)