Права на човен, яхту, катер Океанские яхты Elling

Fiart 33&43 Seawalker

Fiart 33&43 Seawalker

Говорить власник 30-футовика: «На покупці экспрес-круїзера наполягла дружина — мовляв, «як же без каюти?!» Але ми в цю каюту майже не заходимо, весь час проводимо в кокпіті! На відпочинку ж хочеться бути ближче до природи…»

Не знаю, чи дійсно життя зараз таке, чи ми стали занадто примхливими, але — факт: все рідше на катерах мандруємо (відповідно, ночуємо), все частіше виходимо лише «на деньок». «Ми» — не лише українці, це світова тенденція.

«Відчули» її і виробники. Найбільш далекоглядні з яких зразу відреагували: почали створювати катери і яхти, що дозволяють «витиснути» максимальний кайф навіть з короткої прогулянки. Причому, мова не про дрібні боурайдери, яких на ринку завше вистачало, а про все солідніші за розмірами і люксовістю судна, на борт яких не соромно запросити велику компанію, чи ділового партнера. В авангарді нового тренду прогнозовано опинились хронічні новатори — італійці. Серед яких особливе місце посідає верф Fiart, два чудових проекти якої ми і розглянемо.

Fiart 33&43 Seawalker

Та спершу — про саму компанію. Все почалось із зухвалого «виклику» суднобудівній галузі свого часу: першого в Європі склопластикового моторного човна. Трапилось це в далекому 1960-му, сміливим новатором був морський інженер і ентузіаст Руджеріо Ді Луджо, а своєму творінню він дав ім‘я «Кончіта». Саме гучний успіх скромного 3,6-метрового човника і став початком історії виробництва «Fabbriche Italiane per l’Applicazione di Resine Termoindurenti» — так банально розшифровується абревіатура Fiart. Сьогоднішня верф до цих пір знаходиться там, де відформували першу «Кончіту» — в курортному містечку Поццуолі під Неаполем. Але зараз це високотехнологічне виробництво, що займає 50 тис. кв.м. Тут створили повний суднобудівний цикл — від дизайнерських офісів до тест-басейнів. Звідси виходять у світ усі 8 моделей Fiart — від 33 до 60 футів завдовжки. У бренда — заслужена репутація якісного будівника і, звісно (це ж Італія!), всі моделі ультра-модернові за архітектурою, та вишукані за дизайном інтер‘єрів. Першою розглянемо «наймолодшу».

Fiart 33&43 Seawalker
Fiart 33&43 Seawalker

FIART 33 SEAWALKER

Варто глянути (хоча б на відео) як стильний 10-метровий Fiart 33 летить по поверхні хвиль! Пара стандартних Volvo Penta (2 х 220 к.с.) розганяє його до цілком пристойних 37 вузлів, а в опціях є і потужніші, 260-сильні. Судно безперечно драйвове і це його перший великий «плюс». Тим більше, що пульт управління — ніби із значно більшої яхти, де вертикаль класичних «циферблатів» доповнена великими сучасними десплеями на просторій консолі. Плюс стильна капітанська «фура» — і відчуття, що під тобою як мінімум «Коста Конкордія»! А поруч, на зручному сидінні — твоя дама, що пишається своїм капітаном… До речі, сидіння можуть слугувати і опорою для «стоячого» управління, що зручніше на значній хвилі.

Fiart 33&43 Seawalker

Та ось катер в красивій бухті, відданий якір — ідемо на корму, в пасажирський кокпіт. Тут — пара розлогих диванів, дуже зручних для спілкування. Натиснута кнопка — і електропривод піднімає здоровенний обідній стіл з відкидними боковинами. А після обіду цей стіл опускається до рівня диванів і — насолоджуйтесь суцільною лежанкою королівського розміру 2,7х1,6 м! Від палючого сонця прикриє легкий тентовий біміні, що інтегрований в опціональний Т-топ (за нього варто доплатити, дійсно практична опція).

М‘ясо на обід приготують тут же, на грилі розлогого вет-бару (для італійця повноцінне і смачне харчування — це святе). Для купання — широка (3,2 м) транцева платформа і, звісно, інтегрований в корпус прісний душ. А на носі, куди ведуть зручні палубні проходи — стаціонарний солярій 1,8х1,8 м. Його також можна прикрити ролетним тентом — середземноморське сонечко в обід нещадне.

За компоновкою цей катер — денний круїзер, тобто, основні зручності у нього в кокпіті і на палубі, де розміститься до 10 осіб. Але двомпарам романтиків (чи сімейству з двома дітьми) гарантований і нічний комфорт. За дверима в консолі — вхід в салон, що простягся в ніс V-подібним диваном (вночі тут ліжко 2х2 м). Навпроти повноцінно оснащеної ізольованої вбиральні може бути звичний тут камбуз, а може бути іще один диван — що власник вибере. Дитяча «каюта» — під кокпітом, де розмістили подвійний матрац (1,9х1,4 м). Інтер‘єр — лаконічний, разомз тимстильний і практичний. Світлі зашивки роблять приміщення візуально просторішими, світлодіодні стрічки створюють приємну атмосферу увечорі, настрою додає хороша музика (акустичні системи інстальовані і в кокпіті, і під палубою)… Звісно, поєднання кольорів в інтер‘єрі і екстер‘єрі — на вибір власника, з «палітри» гармонійних варіантів.

А тепер знову про силову установку: вона може бути не лише стаціонарна, але і «підвісна»! Так, італійці передбачили і цю компоновку для бажаючих — у «підвісників» є свої «плюси». Хоча і «мінуси є»: приміром, катер позбудеться більшої частини шикарної купальної платформи.

Втім, байдуже які двигуни, важливо інше: в теплий літній день такому катеру на Дніпрі (приміром) ціни не буде. Але якщо власнику потрібне судно морехідніше, або на більшу компанію, тоді італійці запропонують…

Fiart 33&43 Seawalker
Fiart 33&43 Seawalker

FIART 43 SEAWALKER

Концепт судна аналогічний 33- й моделі: просторі кокпіт і палуба, драйвовість на ходу. Але «зайві» 2,5 м довжини корпуса забезпечили не лише більший об‘єм, але і варіативність компоновки (в першу чергу — на палубі).

Отже, в кормі кокпіта — П-диван, доповнений столом на електропідйомнику. Але замість цього може бути постійна лежанка (як на старших моторних яхтах), висока подушка якої при потребі відокремлює диван-сидіння. Між лежанкою і вет-баром може стояти іще один опціональний диван. І пара зйомних столиків. Щиро кажучи, у майбутніх власників цього судна непростий вибір — кожен з цих «гарнітурів» має свої переваги і недоліки…

В будь-якому разі над кокпітом можна натягнути тент біміні. І солярій на носі також прикривається тентом при потребі. Солярій тут явно більший, з додатковим сидінням у носі.

Однозначно шикарніше обставлені каюти. В носі — апартаменти власника, з великим стаціонарним двоспальним ліжком. А також робочим (чи манікюрним) столиком і тумбою для одягу. Гостьова каюта — під кокпітом, тут уже два окремих ліжка і більше шафок для персональних речей. «Виросла» і вбиральня, де тепер розлогіше установлена дизайнерська сантехніка.

Словом, це вже повноцінна (за розмірами) моторна яхта, просторіша і статусніша. При цьому — простіша у маневруванні: стаціонарні приводи IPS дають можливість доукомплектуватись «джойстиком», настільки зручним в тісній марині.

 

Два чудових денних круїзера, по-італійськи стильних і дуже зручних для денних компанійських прогулянок. Різної ємності і статусності. На різні потреби і «гаманці». Але обидва по-своєму логічних і практичних, при цьому стильних і люксових.

За матеріалами офіційного дилера в Україні — компанії Marine Trade.

Фото надані верф’ю Fiart

  • 08.09.2021
    Wonderful illustrated information. I thank you about that. No doubt it will be very useful for my future projects. Would like to see some other posts on the same subject! click me here카지노사이트 yang